Ebbas dagbok

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 14 februari 2010 17:45


 


Vi sov länge jag och Peter på söndagsmorgonen. Det var grymt skönt. Efter en mysig frukos hemma hos mamma hoppade P och jag på tåget mot Gävle. Vi gick omkring i lite affärer innan vi letade oss till en Grekisk restaurang som jag visste var bra. Grekiska restaurangen hade lagt ner men istället låg det där en annan fin och bra restaurang så vi gick in och högg in på en stora och goda buffén som de hade uppdukad. Det blev en riktigt mysig dejt.


Strax efter fem gick vi på bio. Vi såg ”Avatar”. En film som jag så länge har velat se men det har inte blivit av. Det var en bra film tycker jag. Den liknar inget jag sett tidigare. Spännande, gripande, och mycket bra gjord. Lite för mycket action för min del bara.


Sedan tog vi tåget hem och avslutade kvällen med att se ”Notting Hill”- min absoluta favoritfilm, nerbäddade i sängen. En riktigt härlig mysdag hade vi tillsamman. En perfekt Alla hjärtans dag. Det behövs inga nallar, choklad eller dyra presenter. Det finaste man kan ge varandra är tid tillsammans.


       



Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards