Ebbas dagbok

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 25 februari 2010 22:54

Vaknade av att telefonen ringde och jag blev inkallad att jobba. Kändes kul eftersom jag inte hade något annat inplanerat för dagen. Jag hamnade i disken, vilket jag inte har något emot. Det var en riktigt rolig dag. Några nys ansikten på jobbet igen, vilket känns väldans skoj!


Åkte därefter till Söderhamn för att vara med på danskurs och för att träffa lite glada busar. Micke var där och det var så underbart kul att träffa han igen! 


Nu är det damhockey för fulla muggar. Med en finländare och en inbiten svensk nere i TV-soffan är spänningen och allvaret på topp. 


I morgon bär det av till Örnsköldsvik. Ska bli otroligt kul att få komma dit. 


   Ebba sparkar i Alfta. 

Av Ebba Eriksson - 25 februari 2010 10:27

Ja! I dag ska jag iväg och jobba igen. Måste rusa. Vi hörs i kväll!! 

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards