Ebbas dagbok

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 11 februari 2010 23:03

Nu är jag på plats i Uppsala hemma i Johan och Johannas trevliga lya. Haft en bra eftermiddag. Möttes av Johan på stationen sen gick vi genom stan för att leta reda på cafét jag ska till i morgon. Vi tror att vi hittade dit...


Nu blir det lite mys. Kanske film, eller också bara en massa talk, talk, talk...


Jag undrar nyfiket vad morgondagen har i beredskap för mig. Om några timmar vet vi.


  

Mys, mys, mys.


  

Mys-Johanna bakar chokladbollar.

Av Ebba Eriksson - 11 februari 2010 13:07

En riktig mysmorgon har vi haft, Peter och jag. Klockan 6.30 gick vi upp för att äta frukost och sedan gå direkt iväg till Sporthallen där vi deltog i Morgon Yoga-passet. Väldigt härligt var det! Ett underbart sätt att få igång kroppen på morgonen och sträcka ut alla stackars ömma muskler efter genomköraren igår.


Sedan gick vi hem och behöll den sköna stämningen, tände ljus och satte på avslapningsmusik och tog fram massageoljan. Lite morgonmassage är inte heller helt fel. Underbart skönt var det. Nu känner jag mig pigg, mjuk och full av energi!


Det blev lite mera jobbsökande på förmiddagen. Inga konkreta svar, men jag har i alla fall fått in en fot på en hel del ställen nu.


Nu blir det fokus på morgondagen. Om en och en halv timme sitter jag på tåget på väg mot Uppsala. Jag har inte den blekaste aning om vad som kommer hända efter i morgon. Kanske har de jobb att erbjuda men inte förän till sommaren, det kanske visar sig att jag inte är passande för jobbet eller också kanske det har en plats ledig och jag får börja på måndag. Vi får helt enkelt se. Jag tycker det känns roligt att få komma på intervju i alla fall. Jag längtar!


 

Morgon yoga. Å vilket skönt sätt att få igång kroppen på.

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards