Ebbas dagbok

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Ebba Eriksson - 20 februari 2010 23:45

På hemvägen från Hudiksvall möttes vi utav snökaoset. Det gick ändå ganska bra för oss. I Hudik blåste det som attans och ju längre söderut vi kom ju mer började det att snöa. Ibland såg man ingenting för all snö som yrde. Det var väldigt läskigt. Vi höll heller inte på att komma in på vägen som leder in till huset eftersom den var övertäckt med snö. Men det gick och tur var väl det.


  Så här mycket snö var det utanför vardagsrumsfönstret. Ganska sjukt!

Av Ebba Eriksson - 20 februari 2010 23:15

Lördagen blev en heldag som började tidigt. Vi skulle ju som sagt på tävling i Sundsvall. Det är något speciellt med tävlingsmorgnar. Jag vet inte om det är för att man är upp så tidigt eller om det är för att man har nervositet i kroppen, men det känns spännande och roligt att få gå upp och ge sig iväg.


För mig var det svårt att sitta still hela dagen. Man vill ju också dansa! Men det var verkligen kul att se alla duktiga dansare, heja på och prata med en massa glada kompisar som jag inte träffat på länge. Det var en bra tävling att titta på, alla dicipliner var representerade. Snyggot Johanna kom 2a i Bugg Vuxen B! Grymt! :)


Efter tävlingen var det tänkt att jag och Peter skulle åka på födelsedagsfest, men lite omständigheter gjorde att planerna blev ändrade. Kändes välidigt tråkigt. Istället hoppade vi av i Hudiksvall och dansade till Jannez där också mamma och Veijo befann sig. Det var inten super-kväll, men jag och Peter tröstade oss med att vi hade varandra. :)

Presentation


Den här bloggen bjuder på ett fartfyllt studentliv kryddat med entreprenörskap och givande utmaningar.

Gästboken

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Följ min blogg!

bloglovin

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

RSS

Fråga mig

4 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards